مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-17سياسي

رونمایی از کتاب «نظریه پلیس هوشمند»


رییس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از رونمایی کتاب «نظریه پلیس هوشمند» خبر داد.

- رییس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از رونمایی کتاب نظریه پلیس هوشمند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان در آیین رونمایی از کتاب نظریه پلیس هوشمند ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، طی سخنانی گفت: تحقیق و پژوهش باید محور تمام فعالیت ها و اقدامات پلیس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پلیس به عنوان مهمترین عنصر و متولی نظم و امنیت برای پیشگیری از بی نظمی در جامعه و کژکار کردی امنیتی، ناگزیر باید متناسب با زمینه و زمانه در راه هوشمندی گام بردارد و پدیده ها را هوشمندانه مدیریت کند.

سردار رادان با اشاره به انتشار کتاب نظریه پلیس هوشمند که در مرکز مطالعات راهبردی فراجا تهیه و به چاپ رسیده است، یادآور شد: ظهور و بروز هر تمدن و اقتدار آن منوط به داشتن قدرت فکری و علمی است که این اقتدار با کسب علم و معرفت و حفظ مرجعیت علمی در کنار دیگر ارکان قدرت حاصل می شود.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مقوله نظریه پردازی یکی از ارکان مهم قرار گرفتن در کانون قدرت علم و مرجعیت علمی است، اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی بر اساس رسالت خود پژوهش های سازمان یافته در عرصه نظریه پردازی را در دستور کار خود قرار داده که در این راستا موفق به تهیه و انتشار کتاب نظریه پلیس هوشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «نظریه پلیس هوشمند»

رونمایی از کتاب «نظریه پلیس هوشمند»