مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-17حوادث

دستگیری شکارچیان کل و بز کوهی در شهرستان سلسله


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شکارچیان یک رأس کل و بز کوهی در شهرستان سلسله خبر داد.

- علی سالاروند امروز 26 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 23 آذر 1401 در حین سرشماری حیات وحش در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله متوجه حضور یک نفر شکارچی در منطقه شده که پس از تعقیب و گریز، به علت دوری مسافت و تاریکی هوا موفق به دستگیری وی در منطقه نشده و بلافاصله با کسب اطلاعات از همیاران محیط زیست فرد مورد نظر شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور از مقام قضایی، اقدام به بازرسی از منزل این فرد کردند.

وی اضافه کرد: پس از تفتیش و بازرسی های انجام شده از منزل این متخلف، مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه کل و بز وحشی، کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: این متخلف طبق قوانین شکار و صید دستگیر و بلافاصله به جرم شکار یک رأس کل و یک رأس بز وحشی و به دستور دادستان شهرستان سلسله، بازداشت و روانه زندان شد.

سالاروند با تقدیر از همکاری دستگاه قضا، میزان جریمه این متخلف را طبق قوانین شکار و صید یک میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: بر اساس نظر قاضی پرونده جرائمی همچون حبس، مصادره اسلحه به نفع دولت و جریمه نقدی هم به این متخلف تعلق خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان کل و بز کوهی در شهرستان سلسله

دستگیری شکارچیان کل و بز کوهی در شهرستان سلسله