مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-17اقتصادي

ساختمان های هلال احمر فرسوده است/احداث مرکز پشتیبانی در بابل


رییس جمعیت هلال احمر ایران فرسوده بودن ساختمان های هلال احمر را از جمله مشکلات فراروی این جمعیت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیر حسین کولیوند ظهر شنبه در جلسه احداث مراکز پشتیبانی در شهرستان بابل در جمع خیرین این شهرستان با اشاره به مشکلات و تنگناهای مالی این سازمان اظهار داشت: تقویت وتوسعه زیرساخت های سازمان هلال احمر در اولویت اول این سازمان قرار دارد که امیدواریم در اولین فرصت مناسب این اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: از اولویت های دیگر این سازمان افزایش پایگاه های جاده ای خواهد بود که امیدواریم با افزایش اعتبار تخصیص داده شده این سازمان افزایش پایگاه های جاده ای در دستور کار این سازمان قرار بگیرد.

کولیوند از جمله مشکلات این سازمان را فرسوده بودن بسیاری از ساختمان های هلال احمر در کشور عنوان کرد و افزود: نوسازی سازمان هلال احمر از سال 90 تا به حال در دستور کار این سازمان قرار نگرفته است که امیدواریم به همت خیرین نیک اندیش این اتفاق در دستور کار این سازمان قرار بگیرد و در اولین فرصت ممکن بسیاری از ساختمان های مرکزی در کشور نوساز شود.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در بخشی دیگر از سخنانش از احقاق حق مطالبات داوطلبان این سازمان سخن گفت و ادامه داد: تمامی حقوق اجحاف شده داوطلبان در واکسیناسیون احقاق و در کمترین زمان ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های هلال احمر فرسوده است/احداث مرکز پشتیبانی در بابل

ساختمان های هلال احمر فرسوده است/احداث مرکز پشتیبانی در بابل