مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-17سياسي

تازه های نشر جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد


تازه های نشر جهاددانشگاهی استان یزد در قالب 12 عنوان کتاب در موضوعات موختلف طی مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مولفان رونمایی شد.

- محمدرضا دهقانی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم که ظهر امروز شنبه در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مولفین و تبریک هفته پژوهش به آنان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی تلاش دارد خود را به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان ایران مطرح کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی دانشگاه ها در حوزه پژوهش و تحقیق و نیز فعالیتهای فناورانه، حلقه مفقوده بین نهادهای تحقیقی و فناوری با جامعه را یادآور شد و گفت: جهاددانشگاهی خود را در جایگاه این حلقه پیوند متصور است و در این راستا فعالیت می کند.

دهقانی به جایگاه برتر کشورمان در منطقه به لحاظ تولید علم و دانش اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیتهای مختلف خود از جمله مرکز انتشارات تلاش می کند حلقه پیوند دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مراکز علمی با صنعت و جامعه باشد.

مهدی دهقان چالشتری مدیر مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان نیز در این آیین ضمن تشریح فرایند نشر کتاب در این مرکز، گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر اقبال خوبی نشسبت به انشارات جهاددانشگاهی را از سوی مولفان و محققان شاهدیم به طوری که در سال 1399 تعداد 9 کتاب، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نشر جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد

تازه های نشر جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد