مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-17اجتماعي

تفریح و سرگرمی حوزه مغفول صنعت گردشگری/«تم پارک ها»عرصه جدیدی در گردشگری پایتخت


اقیانوس پارک در مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان یک پارک مفهومی به همراه هشت شعبه جدید شهروند محله در سطح تهران و در قالب هفدهمین شنبه افتخار و امید امروز با حضور مسئولین شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در آیین بهره برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح هشت فروشگاه شهروند محله در قالب هفدهمین شنبه امید و افتخار، گفت: مشخصه اصلی عصر حاضر موضوع تم است که این مجموعه تم پارک معرفی شده با قدرت داستانی و تخیلی بخش بزرگی از منطقه اراضی عباس آباد با تم پارک های موضوعی طراحی شده و اهتمام مدیریت جدید شهری تاکید بر مجموعه های تفریحی و زنجیره گردشگری است.

وی افزود: اراضی عباس آباد در موضوع تم پارک کارهای کلانی را انجام داده و این تم پارک در حقیقت مکمل بوستان های آب و آتش و بنادر در مجموعه اراضی عباس آباد خواهد بود.

حجازی تاکید کرد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری همراهی مناسبی در ساخت این مجموعه داشته و خوشبختانه در دوره جدید مدیریت شهری این سازمان بسیار فعال شده، لذا تلاش می کنیم چرخه حیات اجتماعی به دیگر خدمات مردمی افزوده شود که نتیجه آن منجر به شکل گیری یک حوزه گردشگری خلاق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریح و سرگرمی حوزه مغفول صنعت گردشگری/«تم پارک ها»عرصه جدیدی در گردشگری پایتخت

تفریح و سرگرمی حوزه مغفول صنعت گردشگری/«تم پارک ها»عرصه جدیدی در گردشگری پایتخت