مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-17اقتصادي

توان 3 هزار و 500 تنی کاغذ سفید تحریر شرکت پارس کاغذ


در قراردادی که با وزارت ارشاد به انعقاد نرسیده و البته مذاکراتی انجام شده است، ما قول داده ایم که 40 تا 45 درصد توان تولیدمان را که قریب به 3 هزار و 500 تن کاغذ تحریر سفید می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، 19 آذر یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه ای از دو شرکت پارس کاغذ برای تولید 20 هزار تن کاغذ تحریر و شرکت پارس کاغذ مشهد برای وارد شدن به عرصه تولید کاغذ سفید تحریر برای تأمین نیاز بازار داخلی صحبت کرده بود.

  در همین باره سیدمهدی جعفری، مدیرعامل شرکت پارس کاغذ مشهد با ما به گفت وگو نشست.

سیدمهدی جعفری در خصوص فعالیت های این مجموعه گفت: مجموعه پارس کاغذ مشهد اولین شرکت تولید کننده کاغذ تحریر سفید است و از واحدهای دیگر چون چوب و کاغذ مازندران که کاغذهای کِرم رنگ تولید می کنند، متفاوت است.

این کارخانه برای دفاتر مشق و کاغذ آ4 تولید می کند و به بازار داخلی عرضه می دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت از سال 1393 شروع به فعالیت کرده و از ابتدای 1401 با تغییراتی که در سیستم خطوط تولید و بومی سازی که در این حوزه انجام شد، توانست به فناوری تولید کاغذ سفید دست پیدا کند.

در قراردادی هم که با وزارت ارشاد هنوز به انعقاد نرسیده است و البته مذاکراتی انجام شده، قول داده ایم که 40 تا 45 درصد توان تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان 3 هزار و 500 تنی کاغذ سفید تحریر شرکت پارس کاغذ

توان 3 هزار و 500 تنی کاغذ سفید تحریر شرکت پارس کاغذ