مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-17سياسي

حمایت از تولید تجهیزات توان بخشی بر اساس ظرفیت های دانش بنیان


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از حمایت از تولید تجهیزات توان بخشی با استفاده از طرح های دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا علیان زادگان ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد از ایده های نوآورانه و طرح های دانش بنیان در حوزه تولید تجهیزات توان بخشی و خدمات مرتبط با سلامت اجتماعی که در راستای مأموریت های بنیاد باشد، حمایت و کیفی سازی و بومی سازی این اقلام توان بخشی را بر اساس ظرفیت شرکت های دانش بنیان با جدیت دنبال می کند.

به گفته مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، این بنیاد با ورود به عرصه حمایت از تولید اقلام دانش بنیان در حوزه توان بخشی در نخستین جشنواره ملی فن آوری های توان بخشی به شکل ویژه حضور پیدا کرده است.

علیان زادگان در حاشیه بازدید از بخش های مختلف این جشنواره اظهار داشت: به تمامی دانش آموزان و تیم های دانش آموزی شرکت کننده در این جشنواره که به مرحله نهایی راه یافته اند، ولی موفق به دریافت تقدیرنامه جشنواره نشده اند نیز به پاس اهتمام شان برای مشارکت مؤثر در این رویداد ملی، هدایایی از طرف بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقدیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنیاد 15 خرداد ضمن آن که رویکردهای استراتژیک استفاده از ظرفیت های نوآورانه و فن آورانه در اکوسیستم کارآفرینی کشور را پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید تجهیزات توان بخشی بر اساس ظرفیت های دانش بنیان

حمایت از تولید تجهیزات توان بخشی بر اساس ظرفیت های دانش بنیان