مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-17سياسي

سرمایه گذاری برای دانش آموزان هزینه نیست، سپرده گذاری است


اختصاص اعتبار و سرمایه گذاری برای تقویت فعالیت های فرهنگی دانش آموزان هزینه نیست بلکه سپرده گذاری برای آینده آنان بوده و خروجی آن منجر به تقویت باورهای دینی و اعتقادی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: اختصاص اعتبار و سرمایه گذاری برای تقویت فعالیت های فرهنگی دانش آموزان هزینه نیست بلکه سپرده گذاری برای آینده آنان بوده و خروجی آن منجر به تقویت باورهای دینی و اعتقادی خواهد شد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی شنبه 26 آذرماه 1401 در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه که در سالن جلسات سپاه ناحیه ساوه و پس از برگزاری مراسم بدرقه شهدای گمنام از این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: امروز کار ما سخت تر از دوران پیامبر اکرم(ص) است چرا که دشمن به دنبال تغییر جای جلاد با شهید است و باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن واقعیت ها را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: جابجایی بین باورها و ارزش ها را برنامه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی دانست و افزود: با همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی می توان نسل نوجوان و جوان را با ابهام زدایی با باورها و ارزش های اسلامی آشنا و عجین کرد.

امام جمعه ساوه تاکید کرد: اختصاص اعتبار و سرمایه گذاری برای تقویت فعالیت های فرهنگی دانش آموزان هزینه نیست بلکه سپرده گذاری برای آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری برای دانش آموزان هزینه نیست، سپرده گذاری است

سرمایه گذاری برای دانش آموزان هزینه نیست، سپرده گذاری است