مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-17اقتصادي

راه اندازی ایستگاه راه آهن محمدیه در دستور کار قرار گرفت


به جهت جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز استان و شهرهای همجوار و با هدف جابه جایی و مسافرت به اقصی نقاط مختلف شهر از طریق ناوگان راه آهن قصد داریم با پیگیری مسئولان مرتبط، - محمد پیری در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته کارهای زیرساختی مانند ایمن سازی کانال یا احداث پارکینگ برای شهرک مهرگان انجام شده است.

وی افزود: واحدهای مسکن مهر شهرک مهرگان عوارض سالیانه پرداخت نکرده اند که این موضوع در ارائه خدمات می تواند تأثیر منفی داشته باشد.

شهردار محمدیه اضافه کرد: شهرک مهرگان یکهزار و 130 بلوک در حال بهره برداری دارد و تخمین ما این است که در حال حاضر در مهرگان و محمدیه حدود 180 هزار نفر ساکن هستند اما خدمات و ارزش افزوده ای که بابت این دو شهر دریافت می شود بر اساس سرشماری سال 95 است.

پیری ادامه داد: با توجه به تغییر قالب تعرفه ها در حال برنامه ریزی برای دریافت بودجه هستیم بنابراین پس از برنامه ریزی مناسب نسبت به تصویب آن در صحن شورای شهر و سپس اجرایی کردن آن اقدام می کنیم.

وی با اشاره به پروژه های شاخص شهرداری محمدیه گفت: احداث کمربندی های شمالی و شرقی و زیرگذر از مهمترین پروژه های شهرداری به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه راه آهن محمدیه در دستور کار قرار گرفت

راه اندازی ایستگاه راه آهن محمدیه در دستور کار قرار گرفت