مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-17حوادث

کشف 3 کیلوگرم تریاک در تویسرکان


همدان_فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران شهرستان تویسرکان با انجام کارهای اطلاعاتی 3 کیلوگرم تریاک، 150 گرم تفاله تریاک و 15 گرم در شهرستان تویسرکان کشف کردند.

- سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: نیروی انتظامی تویسرکان پس از انجام عملیات مذکور 2 توزیع کننده مواد مخدر و 3 معتاد متجاهر را دستگیر کردند و متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه از کشف 37 فقره سرقت و دستگیری 11 سارق در هفته گذشته خبر داد و افزود: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ نوری تشریح کرد: با تلاش های بی وقفه مأموران انتظامی و پلیس های تخصصی شهرستان در اجرای این طرح، 11 سارق از جمله 6 سارق اماکن خصوصی، 2 سارق قطعات خودرو، 2 سارق در خصوص سایر سرقت ها و یک سارق مغازه دستگیر شده است.

وی یادآور شد: در این مأموریت 20 فقره سرقت کابل و سیم برق، یک فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت مغازه ،12 فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت قطعات خودرو، یک فقره سرقت ماشین آلات کشاورزی و یک فقره سایر سرقت ها کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 کیلوگرم تریاک در تویسرکان

کشف 3 کیلوگرم تریاک در تویسرکان