مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-17سياسي

باغات همدان، شناسایی و برای آنها شناسنامه صادر شود


همدان_رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید باغات به صورت دقیق شناسایی و صدور شناسنامه برای آنها انجام شده و به تصویب شورای شهر رسانده شود.

- علی اکبر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه یکی از نکات اساسی بحث فضای سبز در شهرهاست، اظهار کرد: نفس کشیدن، طراوت و شادابی شهرها قطعاً به برکت وجود درختان و باغات است.

وی به معرفی همدان به عنوان پایلوت شهر سبز در کشور اشاره کرد و گفت: در مناطق مختلف شهر همدان درختان مثمر و غیرمثمری وجود داشت که متأسفانه از بین رفته اند و یکی از دلایل آن در مرحله اول کشاندن گستره شهر به سمت جنوب در نگارش طرح تفصیلی بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: اکنون تا عمق چند 10 متری کوه ها نیز تصرفات دولتی و غیردولتی شکل گرفته است که عامل ویرانی باغات سطح شهر شده و لازم است در این راستا تدابیر و اقدامات ویژه ای برای حفظ و گسترش باغات اندیشیده شود.

نظری خواستار حرکت و اقدام ویژه شهرداری و مردم به منظور حفظ و گسترش باغات شد و افزود: باید در این راستا مردم را توجیه کرده و فرهنگ سازی صورت گیرد؛ نیاز به برگزاری نشست با حضور کارشناسان مرتبط در صدا و سیما و توجیه شهروندان در این رابطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات همدان، شناسایی و برای آنها شناسنامه صادر شود

باغات همدان، شناسایی و برای آنها شناسنامه صادر شود