مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-17اقتصادي

بیش از 70 مجتمع دام و گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی شده است که 42 مجتمع دام و طیور، نزدیک به 18 مجتمع گلخانه ای دولتی و 21 مجتمع خصوصی گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری احداث شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی شده است که 42 مجتمع دام و طیور، نزدیک به 18 مجتمع گلخانه ای دولتی و 21 مجتمع خصوصی گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری احداث شود، گفت: این مسئله باعث یکپارچه سازی اراضی کشاورزی نیز می شود.

دلشاد جهانبخشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بزرگترین رسالت بخش کشاورزی توسعه مجتمع های دامپروری و شهرک های کشاورزی است، اظهار کرد: این مسئله از خرد شدن اراضی کشاورزی جلوگیری می کند، طرح های انفرادی یکپارچگی اراضی را از بین می برد و همچنین بهره وری آب و اشتغال نیز با احداث این شهرک ها و مجتمع ها افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بهره وری یک هکتار گلخانه با 300 هکتار اراضی دیم یا 50 هکتار اراضی آبی برابری می کند، گلخانه رویکرد جدیدی به کشاورزی نوین می دهد.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری 43 شهر وجود دارد، گفت: برای ارتقای بهداشت و سلامت مردم، باید برای هر شهر یک مجتمع دامپروری احداث شود، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 مجتمع دام و گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

بیش از 70 مجتمع دام و گلخانه ای در چهارمحال و بختیاری احداث می شود