مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-17بين الملل

فرمول نتانیاهو برای صلح با فلسطینی ها


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی مدعی شد، صلحی که با فلسطینی ها به دنبال آن است مبتنی بر اعطای اختیار به فلسطینی ها برای داشتن دولت خودمختار اما بدون حاکمیت است و امنیت نیز در حیطه اختیارات اسراییل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو عمومی ملی آمریکا NPR گفت: بله، فرمول من بسیار ساده است، تنها صلحی که ماندگار خواهد بود، صلحی است که می توانیم از آن دفاع کنیم .

وی افزود: چیزی که ما می توانیم از آن دفاع کنیم، چیزی است که در آن فلسطینی ها تمام اختیارات لازم برای اداره خود را داشته باشند، اما نه قدرت هایی که جان ما را تهدید می کنند، به این معنی که امنیت در هر ترتیبات سیاسی که ما به طور واقع بینانه به آن خواهیم رسید، باید در دست خود اسراییل باقی بماند .

نتانیاهو ادامه داد: صراحتاً می گویم، زمانی که جو بایدن - دوست 40 ساله - معاون (باراک اوباما)، رییس جمهور آمریکا بود و در اسراییل به سر می برد به من گفت: (اما عزیز، این حاکمیت کامل نیست) و من گفتم: حق با توست جو، اما این تنها چیزی است که دوام خواهد آورد .

12 دسامبر، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده بار دیگر بر پایبندی کشورش به راهکار تشکیل دو کشوری تأکید کرد و گفت: ما هنوز معتقدیم که راهکار تشکیل دو کشوری بر اساس خطوط 1967 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمول نتانیاهو برای صلح با فلسطینی ها

فرمول نتانیاهو برای صلح با فلسطینی ها