مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-17اجتماعي

480 خانوار دارای فرزند چندقولو در استان بوشهر خدمات می گیرند


480 خانوار دارای فرزند چندقولو در استان بوشهر خدمات می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسدی راد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمت به خانواده های دارای فرزند چند قلویی اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت مستمری به خانواده های دارای فرزند چند قلویی افزود: خانواده های دارای فرزند دوقلویی با قرار گرفتن در دهک درآمدی یک تا هفت از طریق انجام آزمون وسع بدون در نظر گرفتن اشتغال والدین تحت حمایت قرار می گیرند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: مستمری به 432 خانوار دارای فرزند دوقلویی بر اساس بعد خانوار انجام شد و خانواده های چهار نفره مبلغ 14 میلیون و 40 هزار ریال و خانواده های پنج نفره 17 میلیون و 160 هزار ریال دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های دارای فرزند سه قلویی بدون انجام آزمون وسع و در نظر گرفتن اشتغال والدین تحت حمایت قرار می گیرند از پرداخت مستمری به 48 خانوار دارای فرزند سه قلویی به مبلغ 17 میلیون و 160 هزار ریال به صورت ماهیانه خبر داد.

اسدی راد از پرداخت وام خوداشتغالی به خانواده های فرزند چند قلویی در صورت عدم اشتغال پدر خانواده خبر داد و بیان کرد: ودیعه مسکن بلاعوض نیز در صورت واجد شرایط و نیازمند بودن خانواده پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 خانوار دارای فرزند چندقولو در استان بوشهر خدمات می گیرند

480 خانوار دارای فرزند چندقولو در استان بوشهر خدمات می گیرند