مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-17اجتماعي

آخرین خبرها از عملیات اجرایی تقاطع نواب- تندگویان


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: طی 2 مرحله انحراف ترافیک صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه تاکنون، علاوه بر سونداژ و شناسایی معارضین تاسیساتی، برخی از تاسیسات موجود ضمن اعمال تمهیدات فنی حین احداث شمع ها، در محل خود حفظ و نگهداری شده است.

وی با بیان آنکه از 51 حلقه شمع موردنیاز برای احداث پل چپگرد شمال به شرق تقاطع نواب- تندگویان، 31 حلقه شمع اجرا شده است، یادآور شد: این پل چپگرد شامل 6 پایه است که درحال حاضر امکان اجرای 4 پایه فراهم شده و عملیات حفاری، اجرای شمع، بتن ریزی فونداسیون و اجرای ستون و سرستون ها طبق برنامه در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به  171 حلقه شمع طراحی شده برای احداث زیرگذر تقاطع از اجرای  64 حلقه شمع از دوکوله شمالی و جنوبی خبر داد و گفت: ادامه اجرای کوله جنوبی زیرگذر مستلزم رفع لوله 1100 میلیمتری آب است.

وی در عین حال با بیان آنکه ادامه فعالیت هایی اجرایی در این پروژه مستلزم آماده سازی مسیر جدید شرق به غرب بزرگراه شهید تندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از عملیات اجرایی تقاطع نواب- تندگویان

آخرین خبرها از عملیات اجرایی تقاطع نواب- تندگویان