مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-17سياسي

احتمال شیوع موج جدید کرونا در زمستان دور از انتظار نیست


دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: احتمال شیوع موج جدید کرونا در بهمن و اسفندماه دور از انتظار نیست.

- دکتر سید جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شرایط کرونایی استان کاملا پایدار و رضایت بخش است، اظهار کرد: اما احتمال شیوع موج جدید کرونا در بهمن و اسفندماه دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در حل حاضر زیرشاخه های جدید اومیکرون در آمریکای شمالی، جنوبی و برزیل، اروپا و شرق و جنوب آسیا به شدت طغیان می کند، گفت: این ویروس در بیش از 30 کشور در حال گردش است و شدت انتشار آن بالا است اما شدت و حدت بیماری نسبتا خفیف است.

احتمال دور زدن سیستم ایمنی در سویه های جدید بیشتر است لذا اثربخشی درمانهای آنتی بادی و مونوکلونال به شدت کاهش یافته است.

دکتر موسوی با اشاره به آخرین آمار شیوع کرونا در استان افزود: در حال حاضر 91 بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست 11 نفر مثبت و با تشخیص قطعی بستری شدند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته مورد مبتلای جدید مثبت کرونا در استان گزارش شده است، گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته در سطح استان بستری مثبت و فوتی مثبت کرونا ثبت نشده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان تصریح کرد: خوی همچنان در تعداد بیماران بستری در بین شهرستانهای استان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شیوع موج جدید کرونا در زمستان دور از انتظار نیست

احتمال شیوع موج جدید کرونا در زمستان دور از انتظار نیست