مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-17سياسي

پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد


واحد تازه تاسیس پنتاگون برای پیگیری گزارش های مرتبط با «یوفو» یا همان اجسام ناشناخته پرنده، «چند صد» گزارش جدید دریافت کرده است.

- واحد تازه تاسیس پنتاگون برای پیگیری گزارش های مرتبط با یوفو یا همان اجسام ناشناخته پرنده، چند صد گزارش جدید دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس نیوز، اداره جدید پنتاگون موسوم به واحد رسیدگی به ناهنجاری ها در تمام نواحی که در ماه جولای تاسیس شد، از دریافت چند صد گزارش جدید رویت اجسام ناشناخته پرنده در آسمان خبر داد البته هیچکدام شواهدی مبنی بر حیات فرازمینی ارائه نداده اند.

این واحد پس از بیش از یک سال بررسی و پیگیری اجسام نانشناخته پرنده ای که خلبانان ارتش رویت کرده اما به دلیل هراس از بدنام شدن، تمایلی به گزارش سایت قطره و به نقل ازآن نداشتند، ایجاد شد.

دفتر مدیریت اطلاعات ملی در ژوئن 2021 گزارش داد که بین سال های 2004 تا 2021، حدود 144 مواجهه این چنینی وجود داشته که 80 مورد آن با چندین سنسور حساس ضبط شده و ثبت شده اند.

سین کرکپاتریک، مدیر اداره ناهنجاری ها گفت که از آن زمان به بعد، گزارش های بیشتری دریافت کردیم و در پاسخ به تعداد این این ناهنجاری ها، از مشاهده چند صد مورد شی ناشناخته خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد

پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد