مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-17سياسي

انگلیس: بیش از 300 فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرده ایم


وزیر امورخارجه انگلیس با اشاره به اقدامات خصمانه دولت این کشور درقبال ایران طی سه ماه گذشته یادآور شد که لندن در طول این مدت بیش از 300 فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جیمز کِلورلی وزیر امورخارجه انگایس در پیامی توییتری اقدامات خصمانه کشورش طی ماهای گذشته علیه ایران را برشمرد و آن را با فوت خانم مهسا امینی مرتبط دانست.

وی نوشت: سه ماه پیش در چنین روزی مهسا امینی پس از بازداشت توسط پلیس اخلاق ایران درگذشت.

از آن زمان تاکنون ما بیش از 40 مقام ایرانی را تحریم کرده ایم.

وزیر امورخارجه انگلیس ادامه داد: درمجموع، ما بیش از 300 فرد و نهاد، از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به طور کامل تحریم کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات غربی و آمریکایی از زمان بروز ناآرامی هایی در ایران در پی درگذشت مهسا امینی به بهانه حمایت از مردم کشورمان تحریم هایی را علیه افراد و نهادهای ایرانی وضع کرده و مدعی اند که با این کار قصد پشتیبانی از آنچه اعتراضات مسالمت آمیز در ایران عنوان می کنند را دارند.

این در حالی است که آنها با اقدامات مداخله جویانه خود در امور داخلی ایران طی سه ماه گذشته تلاش کرده اند به ناآرامی ها در کشورمان دامن بزنند و آشکارا اعلام کرده اند که از اغتشاشات در ایران حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: بیش از 300 فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرده ایم

انگلیس: بیش از 300 فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرده ایم