مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-16بين الملل

کیسینجر: زمان صلح در اوکراین از طریق مذاکره فرارسیده است


وزیر خارجه اسبق آمریکا بر این باور است که اوکراین به واسطه ایستادگی در برابر روسیه، به کشوری بزرگ در اروپا تبدیل شده است.

- وزیر خارجه اسبق آمریکا بر این باور است که اوکراین به واسطه ایستادگی در برابر روسیه، به کشوری برزگ در اروپا تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر خارجه اسبق آمریکا معتقد است زمان چاره اندیشی برای پایان دادن به بحران اوکراین فرا رسیده است.

هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا اعلام کرد که جهان اکنون در نقطه عطفی در موضوع جنگ در اوکراین قرار دارد و زمان آن رسیده تا صلح در این کشور از طریق مذاکره حاصل شود.

وزیر خارجه اسبق دولت آمریکا، در مقاله ای که امروز درهفته نامه انگلیسی اسپکتیتور منتشر شد، در تشریح تحولات کنونی در اوکراین نوشت: زمستان توقف عملیات نظامی در مقیاس بزرگ در اوکراین را موجب شده است.

کیسینجر در ادامه شرایط کنونی در اوکراین را به وضعیت جنگ جهانی اول در اوت 1916 تشبیه می کند، جایی که کشورهای اصلی غربی درگیر در جنگ جهانی اول به دنبال میانجیگری ایالات متحده برای پایان دادن به جنگ به شیوه ای صلح آمیز بودند.

کیسینجر در ادامه از اوکراین به عنوان کشوری یاد کرد که اولین بار در تاریخ مدرن به یک کشور بزرگ در اروپای مرکزی تبدیل شده است و این موضوع را مرهون ایستادگی و مقاومت در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسینجر: زمان صلح در اوکراین از طریق مذاکره فرارسیده است

کیسینجر: زمان صلح در اوکراین از طریق مذاکره فرارسیده است