مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-16ورزشي

نکونام و تیم ملی: آن صحبت ها بیخود بود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام امروز در حاشیه تمرین فولاد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون فولاد، - جواد نکونام می گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، جواد نکونام امروز در حاشیه تمرین فولاد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون فولاد، تنبیه آیاندا پاتوسی و تیم ملی بود.

او در مهمترین بخش های این مصاحبه از در نظر گرفتن جریمه سنگین برای پاتوسی به علت بی احترامی به فولاد گفت و همچنین صحبت های صورت گرفته در خصوص سرمربیگری او در تیم ملی را بی اساس دانست.

صحبت های جواد نکونام را می خوانید: او در خصوص شرایط فولاد گفت: ما تمرینات مان را بعد از استراحتی که برای تیم در نظر گرفته بودیم شروع کردیم.

یک بازی دوستانه خوب داشتیم و بچه ها را خیلی زود توانستیم به شرایط روحی روانی مدنظرمان برسانیم.

واقعیت این است که این تعطیلات اگر به نفع همه تیم ها شد، تا قبل از اردوی امارات خیلی برای مان حواشی و مشکلات به وجود آورد و شرایط برای مان خیلی سخت بود و تنها بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام و تیم ملی: آن صحبت ها بیخود بود!

نکونام و تیم ملی: آن صحبت ها بیخود بود!