مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-16سياسي

امام جمعه ساوه: جامعه از وحدت حوزه و دانشگاه بهره می برد


هر نوع اتحاد و همبستگی دانشگاهیان و حوزویان به سرعت و با وسعت به جامعه سرایت می کند و زمینه ساز یکپارچکی و اتحاد ملت می شود.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه گفت: هر نوع اتحاد و همبستگی دانشگاهیان و حوزویان به سرعت و با وسعت به جامعه سرایت می کند و زمینه ساز یکپارچکی و اتحاد ملت می شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی جمعه 25 آذرماه 1401 در خطبه های نماز جمعه ساوه در مصلی امام علی (ع) اظهار کرد: خوش خلقی در تربیت الهی و زندگی فاطمی از اهمیت خاصی برخوردار است و خوش خلقی سرمایه بی هزینه ای است که با بودنش، زندگی آرام و گوارا و در نبودنش، زندگی پر از تنش و تلخی است.

وی صداقت را دومین ویژگی در زندگی فاطمی دانست و افزود: یکی از اصلی ترین پایه های زندگی مشترک، اعتماد متقابل است و اعتماد متقابل یعنی این که زن و شوهر در رفتار و گفتار به یکدیگر اطمینان داشته و نسبت به هم شک و تردید نداشته باشند و مسئله دروغ یکی از اصلی ترین عواملی است که می تواند اعتماد متقابل را از بین ببرد.

خطیب جمعه ساوه به 27 آذر، یادآور عروج آیت الله دکتر مفتح اشاره کرده و افزود: اگر چه در راه وحدت حوزه و دانشگاه تلاش های بسیاری صورت گرفته، اما کارشکنی های متعددی نیز در راه مقابله با این هدف شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: جامعه از وحدت حوزه و دانشگاه بهره می برد

امام جمعه ساوه: جامعه از وحدت حوزه و دانشگاه بهره می برد