مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-16سياسي

حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، حاصل توطئه دشمن است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه دشمنان و حذف ناجوانمردانه ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیشترین خدمات را برای جامعه زنان انجام داد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه دشمنان و حذف ناجوانمردانه ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیشترین خدمات را برای جامعه زنان انجام داد.

در حالیکه امروز حدود یک سوم زنان زندانی دنیا در آمریکا هستند و در مدت هفت سال،250 نفر از آنها حتی بدون تشکیل دادگاه و محاکمه کشته شدند، اما همچنان در کمیسیون زنان حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، مردم را به دوری از عیب جویی و برملا کردن اسرار یکدیگر دعوت کرد و گفت: ملت با بصریت ایران در مقابل نقشه های شوم و توطئه های دشمنان با حضور حماسی خود در مواقع حساس، از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

حجت الاسلام لایینی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوا و دوری از گناه و معصیت، با نقل حدیثی از حضرت علی علیه السلام، اظهار کرد: پیدا کردن نقاط ضعف و عیوب دیگران، برملا کردن اسراری که با آنها در میان گذاشتند موجب به خطر افتادن آبروی فرد می شود، در حالیکه یکی از صفات خداوند، ستار العیوب بودن و حفظ آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، حاصل توطئه دشمن است

حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، حاصل توطئه دشمن است