مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-16اقتصادي

پیش بینی افزایش مبتلایان کرونا در مناطق روستایی چین


با نزدیک شدن به سال نو چینی و افزایش سفرهای افراد به زادگاه هایشان و مناطق حومه شهر، مقامات چین امروز (جمعه) برنامه هایی فوری برای جلوگیری از شیوع کووید19 در مناطق روستایی و حومه شهر تنظیم کردند.

- با نزدیک شدن به سال نو چینی و افزایش سفرهای افراد به زادگاه هایشان و مناطق حومه شهر، مقامات چین امروز (جمعه) برنامه هایی فوری برای جلوگیری از شیوع کووید19 در مناطق روستایی و حومه شهر تنظیم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه ها به این دلیل تنظیم شده که برای اولین بار از زمان شیوع کووید19 در چین، دولت این کشور برخی محدودیت های کرونایی را کنار گذاشته و محدودیت های سفر را نیز کاهش داده است.

مقامات چین تاکنون سیاست کووید صفر را به منظور جلوگیری از شیوع کووید19 انتخاب کرده بودند، با این حال اخیرا این راهکار را تغییر داده و تا حد زیادی محدودیت های کرونایی را کاهش داده اند.

در حالی که این کاهش محدودیت های کرونایی رضایت مردم را در پی داشته اما این نگرانی را نیز به وجود آورده که این کشور هنوز برای موج های احتمالی شیوع این بیماری و ضربه هایی که افزایش آمار مبتلایان به کووید19 می تواند بر بخش های مختلف آن وارد کند، آماده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مبتلایان کرونا در مناطق روستایی چین

پیش بینی افزایش مبتلایان کرونا در مناطق روستایی چین