مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-16اجتماعي

تاخیر در اجرای محدودیت یک طرفه محور کندوان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: براساس برنامه امروز محور کندوان یک طرفه می شود که باتوجه به شرایط ترافیکی این محدودیت با تاخیر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران امروز درباره وضعیت محورهای استان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد پرحجم و روان خودروها در محورهای شمال هستیم.

  وی افزود: از لحاظ جوی مشکلی در محورهای استان مازندران نداریم .

  رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیان کرد: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال هستیم که باتوجه به ورودی خودروها، بار برگشت در مسیر موجب بروز ترافیک خواهد شد.

  هاشمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است،  اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد شد که باتوجه به شرایط ترافیکی این محدودیت با تاخیر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در اجرای محدودیت یک طرفه محور کندوان

تاخیر در اجرای محدودیت یک طرفه محور کندوان