مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-16سياسي

رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت هلال احمر است


معاون حقوقی و املاک و هماهنگی امور استان های جمعیت هلال احمر گفت: رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت برنامه های رییس جمعیت هلال احمر است.

- علی درویش پور جمعه 25 آذر در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت های هلال احمر بوشهر در بهینه سازی هزینه ها و افزایش بهره وری اظهار کرد؛ راهبری دکتر کولیوند رییس محترم جمعیت و تلاش و کوشش مدیران جمعیت موجب کسب سه کرسی در ژنو و نیز اعطای عالی ترین نشان صلیب سرخ به جمعیت هلال احمر ایران در سال جاری شد.

وی اضافه کرد: باید قدر زمانی که مسئولیت داریم را بدانیم و تا می توانیم به مردم خدمت کنیم.

همچنین باید برنامه محور و عملیاتی باشیم همانطور که در حادثه دلخراش متروپل، دکتر کولیوند اولین نفری بود که درمحل حادثه حاضر و با مشاهده می دانی به مدیریت بحران پرداخت.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر به حضور رییس جمعیت در مراسم اربعین امسال و خدمات متفاوت جمعیت در این مراسم اشاره و تصریح کرد: این بدان معناست که مدیران جمعیت باید با برنامه ریزی مناسب برای پاسخ به حوادث فعالانه در وقایع و حوادث طبیعی یا انسان ساخت یا دیگر ماموریت های محوله حضور مؤثر داشته و با سرعت عمل خود، اثری ماندگار در کاهش آثار حوادث و آلام بشری از هلال احمر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت هلال احمر است

رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت هلال احمر است