مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-16سياسي

300 نفر در رزمایش دامپزشکی استان سمنان حضور دارند


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به پایان رزمایش جهادی دو روزه دامپزشکی استان، گفت: 300 نفر در این رزمایش حضور دارند.

- حمید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در حاشیه بازدید از مراحل انجام رزمایش دو روزه دامپزشکی استان سمنان با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بیان کرد: این رزمایش از روز گذشته آغاز و تا پایان امروز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 100 اکیپ دامپزشکی برای واکسیناسیون و سمپاشی و آموزش به دامداران به خصوص مناطق محروم و روستاهای استان سمنان به کارگیری شدند، افزود: هدف این رزمایش نقاط محروم و کمک به دامداران برای مقابله با بیماری های دام و طیور است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه 300 نفر در این رزمایش حضور دارند، گفت: 48 منطقه برای خدمت رسانی در این رزمایش مشخص شده است.

حسینی با بیان اینکه این رزمایش در چهار بخش کلی شامل واکسیناسیون دام، سمپاشی و مهیا سازی اماکن نگهداری دام سبک و سنگین، ترویج و آموزش به دامداران و همچنین ویزیت رایگان دام انجام می شود، بیان کرد: خدمت رسانی به دامداران برای مقابله با بیماری های دام، ارتقای تولید دام و لبنیات و گوشت، محرومیت زدایی و… در زمره اهداف رزمایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نفر در رزمایش دامپزشکی استان سمنان حضور دارند

300 نفر در رزمایش دامپزشکی استان سمنان حضور دارند