مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 02:252022-12-15اقتصادي

مشخص شدن ابعاد جدیدی از پرونده نوکیای ایرانی


در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت های خارجی طفره می روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می شود! - در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت های خارجی طفره می روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماجرای تولید تلفن همراه و لوازم خانگی ایرانی با ثبت لوگوی شرکت های دیگر به یکی از موضوعات چالشی بخش صنعت کشور تبدیل شده است.

نکته جالب توجه این بوده که مدارک موجود حکایت از این دارد که شرکت (آ-ه-آ) با یک شرکت اماراتی قراردادی را منعقد کرده است؛ بر اساس این قرارداد، شرکت اماراتی موظف بوده تمامی قطعات اورجینال و متعلق به شرکت های اصلی را در اختیار تولیدکننده ایرانی قرار دهد.

البته شرکت ایرانی نیز به وزارت صمت تعهد داده است که محصولات مونتاژ شده توسط این شرکت، در تمامی دنیا سرویس دهی شود و استعلام محصولات تولیدی نیز بیانگر تولید آنها در چین، ویتنام یا هند باشد.

با این تفاسیر به نظر می رسد این تولیدکننده ایرانی با یک شرکت بسیار قوی در حوزه قطعات تلفن همراه همکاری می کند، اما شواهد از ماجرای دیگری حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن ابعاد جدیدی از پرونده نوکیای ایرانی

مشخص شدن ابعاد جدیدی از پرونده نوکیای ایرانی