مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 23:002022-12-15اقتصادي

45میلیارد تومان از محل اولویت های تنش آبی برای سد لاور میسان بستک


45 میلیارد تومان از محل اولویت های تنش آبی آبفا کشور برای پیشرفت پروژه سد لاور میسان بستک تخصیص یافت.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: 45 میلیارد تومان از محل اولویت های تنش آبی آبفا کشور برای پیشرفت پروژه سد لاور میسان بستک تخصیص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی پنجشنبه شب در جلسه مشترک با معاونان آبفای کشور بیان داشت: آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی در استان را یکی از دو اولویت مهم و اساسی برشمرد و گفت: در دولت سیزدهم بنا داریم گام مهمی در حوزه آب و آبفای استان برداریم و بخش قابل توجهی از مشکلات آبی هرمزگان مرتفع شود.

وی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های حوزه آبرسانی استان افزود: در استان پروژه های خوبی در حوزه آبرسانی در حال اجرا است که تکمیل این پروژه ها نیازمند تخصیص منابع و بودجه ملی است.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به چالش های استان در حوزه های مرتبط با شرکت آب منطقه ای، گزارش کاملی از وضعیت رودخانه های دائمی و فصلی استان و ضرورت تکمیل مطالعات و ساماندهی این رودخانه ها ارائه کرد و گفت: با توجه به تجربه بارش های سالیان اخیر به ویژه بارش های سیل آسای سال گذشته که موجب بروز خسارات زیادی در بخش های مختلف بخصوص در حوزه کشاورزی شد، نیاز است مسئله ساماندهی رودخانه های فصلی استان با جدیت پیگیری و بودجه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45میلیارد تومان از محل اولویت های تنش آبی برای سد لاور میسان بستک

45میلیارد تومان از محل اولویت های تنش آبی برای سد لاور میسان بستک