مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-15اقتصادي

از اختصاص بودجه برای تکمیل راه ها تا ارتقای خدمات بیمارستانی


سفر نظارتی نایب رییس مجلس به برخی مناطق استان یزد مصوباتی به همراه داشت که در آنها توجه بهسازی راه ها، کمک به بهود وضعیت کشاورزی و دامداری و بهبود وضعیت بیمارستانها به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد، عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور استاندار و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به جمع بندی سفر نظارت میدانی یک روزه به حوزه های انتخابیه بافق، مهریز، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مروست گفت: مقرر شد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و همچنین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای احداث محور اسفندآباد – صفاشهر ابرکوه، مبلغ 150 میلیارد ریال توسط ایمیدرو برای استان یزد پرداخت کنند همچنین مبلغ 75 میلیارد ریال تا 10 روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در این میان مقرر شد تکمیل رینگ برق اسمالون مروست و پست مروست توسط ایمیدرو، معدن اسمالون و وزارت نیرو به صورت مساوی انجام شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با دیگر مصوبات مربوط به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران همچنین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: مقرر شد برای تکمیل احداث جاده بهاباد به نایبند، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به میزان 250 میلیارد ریال قیر و نقدی به این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختصاص بودجه برای تکمیل راه ها تا ارتقای خدمات بیمارستانی

از اختصاص بودجه برای تکمیل راه ها تا ارتقای خدمات بیمارستانی