مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-15سياسي

مشکلات بیمارستان 38 تختخوابی بهاباد یزد بررسی شد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و بهداشتی شهرستان بهاباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

- علی نیک زاد پیش از ظهر امروز پنجشنبه 24 آذر ماه، به منظور بازدید نظارتی از روند اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و بهداشتی شهرستان بهاباد وارد این منطقه شد.

وی ابتدا از بیمارستان 38 تختخوابی حکیم بهابادی بازدید کرد؛ راه اندازی اتاق عمل و جراحی، اتاق CCU، اتاق CT اسکن، پیش بینی حضور مستمر پزشک متخصص زنان و زایمان و طب اورژانس، پیش بینی ساختمان پزشکان، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و غیره از جمله مشکلات مطرح شده در این بازدید بود که مسئولان قول مساعد برای برطرف کردن آنها دادند.

در ادامه بازدید از راه های اصلی بهاباد- نایبند در دستورکار نیک زاد قرار گرفت که در جریان این بازدید نایب رییس قوه مقننه از نزدیک مشکلات این مسیر را بررسی کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این طرح ها در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم چرا که مدیریت استان با استاندار و مدیریت شهرستان ها هم با فرماندار است، افزود: بیش از 85 درصد اعتبارات و بودجه ها در وزارتخانه ها و دستگاه ها متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمارستان 38 تختخوابی بهاباد یزد بررسی شد

مشکلات بیمارستان 38 تختخوابی بهاباد یزد بررسی شد