مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-15سياسي

جهاد تبیین باید در جامعه گسترش یابد


شهرکرد_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای جهاد تبیین باید به فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم و این فرهنگ را بسط و توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حسین میرزایی ظهر پنجشنبه در جلسه حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همه دستگاه ها موظف هستند که وظایف خود در زمینه های اطلاع رسانی، تبیین، آماده سازی فیزیکی برای تشییع و تدفین شهدا به خوبی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت جز وظایف آحاد جامعه است تصریح کرد: مراسم تدفین شهدا گمنام در چهارمحال و بختیاری باید باشکوه برگزار شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه مقاومت و استکبار ستیزی جز اساسی گفتمان ناب و فاخر امامین انقلاب اسلامی است اذعان داشت: هر جایی این تفکر حاکم بود برکات آن را دیدم.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت برخواسته از احادیث شریف و آیات قرآن است، امروز شاخص اصلی مقاومت در جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این مرز و بوم است، استکبارستیزی و مقاومت جز لاینفک فرهنگ مردم ایران است.

حسین میرزایی به ایام الله 9 دی و 13 دی ماه اشاره کرد و گفت: با ایام سوگواری دهه دوم فاطمیه همزمان شده است و مردم چهارمحال و بختیاری در این ایام میزبان شهدای گرانقدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید در جامعه گسترش یابد

جهاد تبیین باید در جامعه گسترش یابد