مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:472022-12-15دانش

ثبت 274 اختراع در شرکت و واحدهای فناوری سلامت کرمانشاه


مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت 274 اختراع در شرکت و واحدهای فناوری سلامت کرمانشاه که سه اختراع بین المللی کرمانشاه در حوزه تولید دارو بوده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به منظور ارتقا و توسعه فناوری، اظهار کرد: پارک علم و فناوری سلامت در این دانشگاه از سال 1399 راه اندازی شده و بیش حدود یک سال است که فعالیت خود را در این زمینه دنبال می کند.

وی با بیان اینکه همکاری های لازم با پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه صورت گرفته، افزود: در این مسیر با همکاری این 2 مجموعه به دنبال توسعه استان در زمینه فناوری خواهیم بود تا در این راستا به سمت دانشگاه های نسل چهارم برسیم.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اقدامات و ایده های انجام شده در زمینه پیشرفت فناورانه راه اندازی کافه فناوری با اجرای طرح ایده شو است که در این ایده با ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی به دنبال پیشنهادات و ایده های فناورانه خواهیم بود.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت واحدهای فناوری و سلامت محور در مجموعه پارک علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 274 اختراع در شرکت و واحدهای فناوری سلامت کرمانشاه

ثبت 274 اختراع در شرکت و واحدهای فناوری سلامت کرمانشاه