مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-15سياسي

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر تا شهریور 1402


استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر حداکثر تا پایان شهریور 1402 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر که در پایان سفر کاری مدیران استان به این شهرستان تشکیل شد، افزود: باید تلاش کنیم حداکثر تا پایان شهریور 1402 پایاب سد قلعه چای تکمیل و مشکل آبی شهرستان در بخش صنعت، کشاورزی و شرب حل شود.

وی، شهرستان عجب شیر را از شهرستان های مهم و تأثیرگذار استان و از مراکز عمده تأمین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: این شهرستان در دفاع از مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی سربلند است.

خرّم با تاکید بر اینکه روزمرگی و رفع تکلیف از خطوط قرمز دولت سیزدهم است، گفت: چهره اقتصادی شهرستان عجب شیر نسبت به گذشته باید تغییر یابد و دولت به کمک مردم از فرصت های پیش رو استفاده کرده و ظرفیت های بومی را شکوفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیران شهرستان نسبت به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم بیشتر تلاش کنند تا برای مردم، تغییر رفتار مثبت مدیران نسبت به قبل کاملاً ملموس باشد.

وی اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع، پیگیری و رفع مسائل مردم و در نهایت جلب رضایت آنها جزو اصلی ترین خواسته ها و سفارش های رییس جمهور است که در ارزیابی دستگاه ها نیز لحاظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر تا شهریور 1402

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر تا شهریور 1402