مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-15اقتصادي

بهره برداری از بخش ام آر آی بیمارستان مهریز در آینده نزدیک


 مدیر بیمارستان مهریز از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان بخش ام آر آی این بیمارستان و بهره برداری از آن در ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/یزد  مدیر بیمارستان مهریز از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان بخش ام آر آی این بیمارستان و بهره برداری از آن در ماه آینده خبر داد.

سید رسول محسن زاده در این باره افزود: بخش ام آر آی یکی از نیازهای اصلی در حوزه درمان شهرستان بود که با مساعدت خیرین مهریزی در یک طبقه و با متراژ 470 متر مربع در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این بخش علاوه بر ارائه خدمات به مردم شهرستان ، سایر شهرستان ها و استان های همجوار نیز خدمات دهی خواهند شد، ادامه داد: با راه اندازی دستگاه ام آر آی بیمارستان، از اعزام بیماران اورژانسی و مراجعه مردم مهریز به مرکز استان که موجب معطلی در نوبت می گردید جلوگیری خواهد شد .

محسن زاده یادآور شد : ام آر آی یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است که بافت های ریز درونی بدن را تصویر برداری نموده و از طریق آن مشکلات و بیماری های مختلف مربوط به آن شناسایی و نهایتا منجر به درمان خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شبکه بهداشت و درمان مهریز، بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) تنها بیمارستان شهرستان مهریز است که به جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بخش ام آر آی بیمارستان مهریز در آینده نزدیک

بهره برداری از بخش ام آر آی بیمارستان مهریز در آینده نزدیک