مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-15سياسي

حمایت دولت از طرح های فناورانه و کارآفرین بانوان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت پشتیبان فعالیت های فناورانه و کارآفرین بانوان است و حمایت های لازم را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در بازدید از واحدهای فناور بانوان در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مستقر در بیرجند اظهار داشت: بانوان فناور این استان به صورت خانواده محور، فعالیت ها، ابداعات و اختراعات خوبی داشته اند.

وی گفت: قطعا در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تلاش خواهیم کرد تا در سال تولید؛ دانش بنیان، کارآفرین به هر میزان که بتوانیم بانوان فناور استان را در بخش اعطای تسهیلات و صدور مجوزها حمایت کنیم و پشتیبان فعالیت های فناورانه و کارآفرین این قشر باشیم.

بازدید از کارگاه های دانش بنیان و فناور با مدیریت بانوان، دیدار با دختران دهه هشتادی، بازدید از کارگاه های صنعتی، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان به ویژه شهدای امنیت، نشست با بانوان فعال حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، سفر به شهرستان درمیان، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری با مدیریت بانوان، بازدید از دانشگاه بیرجند و نمایشگاه های فعال با حضور بانوان از جمله برنامه های سفر دو روزه معاون رییس جمهور به خراسان جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از طرح های فناورانه و کارآفرین بانوان

حمایت دولت از طرح های فناورانه و کارآفرین بانوان