مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-15سياسي

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر


استاندار آذربایجان شرقی بر تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر حداکثر تا پایان شهریور 1402 تاکید کرد و گفت: پایاب این سد حدود 15 سال است که تکمیل نشده و در نتیجه در حد هزینه ای که صرف شده از این سد استفاده نمی شود و مدیریت آبی شهرستان چندان مطلوب نیست.

- عابدین خرّم، پنجشنبه، 24 آذرماه، در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر که در پایان سفر کاری مدیران استان به این شهرستان برگزار شد، افزود: باید تلاش کنیم حداکثر تا پایان شهریور 1402 پایاب سد قلعه چای تکمیل و مشکل آبی شهرستان در بخش صنعت، کشاورزی و شرب حل شود.

وی، شهرستان عجب شیر را از شهرستان های مهم و تاثیرگذار استان و از مراکز عمده تامین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: این شهرستان در دفاع از مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی سربلند است.

خرّم با تاکید بر اینکه روزمرگی و رفع تکلیف از خطوط قرمز دولت سیزدهم است، گفت: چهره اقتصادی شهرستان عجب شیر نسبت به گذشته باید تغییر یابد و دولت به کمک مردم از فرصت های پیش رو استفاده کرده و ظرفیت های بومی را شکوفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیران شهرستان نسبت به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم بیشتر تلاش کنند تا برای مردم، تغییر رفتار مثبت مدیران نسبت به قبل کاملا ملموس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر

ضرورت تکمیل پایاب سد قلعه چای عجب شیر