مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-15سياسي

استقبال از شهدا در دروازه ی عتبات


امروز پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز بین المللی مهران محل استقبال 57 شهید گمنام بود، شهدایی که به برکت جان فشانی شان مهران دروازه عتبات عالیات و ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) شده است.

- ایسنا/ایلام امروز پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز بین المللی مهران محل استقبال 57 شهید گمنام بود، شهدایی که به برکت جان فشانی شان مهران دروازه عتبات عالیات و ایران قرارگاه حسین بن علی(ع) شده است.

سردار باقرزاده ، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال باشکوه مردم و مسئولان استان از پیکر مطهر 57 شهید گمنام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد با بیان اینکه نظامی اسلامی تابع ظلم نشده و نخواهد شد، اظهار کرد: ضد انقلاب کردستان در طول جنگ تحمیلی صد هزار نیروی ما را زمین گیر کرد و اینهایی که امروز مدعی شعار زن زندگی آزادی شده اند باید درس آزادگی را از این شهدا یاد بگیرند، چون شهدا در روزگار وانفسای جنگ به یاری انقلاب و کشور شتافتند و وظیفه و رسالت خود را به خوبی شناختند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: حضور امروز شما از اول مشخص شده و بر اساس تصادف و شانس نبوده است شما توفیق پیدا کردید که در این مراسم حضور داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از شهدا در دروازه ی عتبات

استقبال از شهدا در دروازه ی عتبات