مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-15حوادث

بی احتیاطی راننده در محور سنندج به مریوان حادثه مرگ رقم زد


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان با 3 کشته و یک مصدوم خبر داد.

- بی احتیاطی راننده در محور" سنندج به مریوان "حادثه مرگ رقم زد ایسنا/کردستان رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور" سنندج- مریوان" با 3 کشته و یک مصدوم خبر داد.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: دقایقی قبل یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 14 محور سنندج به مریوان با هم برخورد کردند.

وی افزود: با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزیی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر که متاسفانه به علت شدت برخورد این دو دستگاه خودرو، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت می کنند و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی راننده در محور سنندج به مریوان حادثه مرگ رقم زد

بی احتیاطی راننده در محور سنندج به مریوان حادثه مرگ رقم زد