مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-15سياسي

بام ایران میزبان 5 شهید گمنام می شود


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آیین استقبال از شهدای گمنام 29 آذرماه در فرودگاه شهرکرد برگزار می شود، پنج شهید گمنام در استان تشییع و تدفین خواهد شد و باید شکرگذار حضور این شهدا باشیم و استان بیمه می شود.

- محسن حسین میرزایی 24 آذرماه در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همه مسئولیت دارند و جزو وظایف ذاتی آحاد جامعه است، اظهار کرد: مقاومت و استکبارستیزی جزو آموزه های دینی و گفتمان ناب امامین انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هر جا از استکبارستیزی عقب نشینی کردیم، دشمن چند قدم جلو آمد، مقاومت برخواسته از احادیث ائمه اطهار است، شاخص اصلی مقاومت در جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم اسلام و ایران بالنده باشد باید استکبارستیزی در اولویت باشد، گفت: در آستانه هفته بصیرت و روز مقاومت در 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم، همچنین چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام است و به برکت حضور شهدای گمنام در 16 آذر در دانشگاه های استان ، فضای آرامی را داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام ایران میزبان 5 شهید گمنام می شود

بام ایران میزبان 5 شهید گمنام می شود