مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-15سياسي

برگزاری کنگره بزرگداشت «آقاضیاءالدین اراکی» در اراک


کنگره بزرگداشت «آقاضیاءالدین اراکی» 27 آذر ماه همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می شود.

- اراک- کنگره بزرگداشت آقاضیاءالدین اراکی 27 آذر ماه همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه هماهنگی بر حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در کنگره بزرگداشت آیت الله آقاضیاءالدین اراکی تاکید کرد و گفت: این آیین یکشنبه 27 آذر امسال و همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه از ساعت 10 صبح در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی در اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این عالم برجسته مذهب مقدس تشیع و جهان اسلام از شاگردان آخوند خراسانی و یکی از علمای برجسته اصول است که مانند نگینی در شهر اراک می درخشد، افزود: استان مرکزی همواره مهد پرورش علما و روحانیون نامداری همچون شیخ علی ملقب به آقاضیاءالدین بوده است.

به گفته آیت الله دری، سید محمد تقی خوانساری، سیدالهادی شیرازی، سید محسن حکیم، شیخ عبدالنبی عراقی، میرزامهدی آشتیانی، آیت الله گلپایگانی و بسیاری از فقها و مجتهدین دیگر از جمله شاگردان او بوده اند و حاشیه بر عروه الوثقی، کفایه الاصول آخوند خراسانی، فواید الاصول، کتاب بیع مکاسب شیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره بزرگداشت «آقاضیاءالدین اراکی» در اراک

برگزاری کنگره بزرگداشت «آقاضیاءالدین اراکی» در اراک