مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-15سياسي

رونمایی از دو محصول فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در دور دوم سفررییس جمهور


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از رونمایی از دو محصول فناورانه جهاددانشگاهی این استان همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از رونمایی از دو محصول فناورانه جهاددانشگاهی این استان همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد 24آذرماه در نشست با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی استان، دو طرح فناورانه توسط جهاددانشگاهی استان سمنان در حال انجام است که انشاءالله در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان رونمایی می شود.

وی افزود: این دو طرح فناورانه شامل تولید کود ارگانیک بر پایه مواد معدنی و تولید مالچ طبیعی در حوزه کاهش آسیب و خسارت در حوزه کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی توسط تیم پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی استان سمنان تهیه و ارائه و نمونه اولیه آن نیز تولید شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان این دو طرح فناورانه در مرحله ثبت نهایی هستند گفت: در تلاش هستیم در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان و همزمان با افتتاح مرکز اصلاح به نژاد دامی جهاددانشگاهی استان سمنان، از این دو محصول فناورانه نیز رونمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو محصول فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در دور دوم سفررییس جمهور

رونمایی از دو محصول فناورانه جهاددانشگاهی استان سمنان در دور دوم سفررییس جمهور