مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-15اقتصادي

56 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن تخریب شد


فرماندار دماوند از تخریب 56 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن خبر داد و گفت: برخورد جدی همراه با تخریب بنای غیرمجاز در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای احکام قضایی و پیرو مصوبات ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند و در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی، زراعی و باغی و در راستای حفظ و حراست از اراضی، کشاورزی، با حضور عوامل انتظامی در مجموع تعداد 56 فقره تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه زیبا دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند تخریب شد.

طاهرخانی گفت: در این راستا در منطقه مذکور تعداد 49 مورد دیوار کشی به متراژ 5 هزار و 430 متر طول، 4 مورد بنای غیر مجاز به مساحت 120 متر مربع، 2 مورد محوطه سازی و یک مورد آلاچیق به مساحت 6 متر مربع، تخریب و در مجموع 32 هزار و 36 متر مربع آزاد سازی سطح انجام شد.

وی عنوان داشت: پیرو مصوبات ستاد مدیریت ساخت و ساز غیر مجاز دماوند با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز و غیر قانونی برخورد و تخریب خواهد شد و از ساکنان محترم شهرستان می خواهیم در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه موضوع را به دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن تخریب شد

56 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن تخریب شد