مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-14فرهنگي

حمایت بسیج سازندگی از تولیدات حوزه صنایع دستی لرستان


رییس سازمان بسیج هنرمندان لرستان، گفت: آمادگی داریم در سپاه استان از طریق بسیج سازندگی، تولیدات صنایع دستی را خریداری و حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون کریمی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه دست آفرین های هنر ایرانی در خرم آباد، اظهار داشت: صنایع دستی میراث گرانبهایی در کشور ما محسوب می شود و امروز این میراث کهن، اصالت، فرهنگ و هنر شاخص لرستان و ایران را فریاد می زند که گواه اعتلای هنر ناب ایرانی اسلامی در کشور عزیز ما است.

وی، اظهار کرد: صنایع دستی هنرمندان استان در طراز قابل قبولی در کشور قرار دارند و تنوع، کیفیت و شاخص هنری این آثار زیبا می طلبد که به فکر توسعه صنایع دستی استان باشیم از این رو آماده هر گونه تعامل و همکاری با اداره کل میراث فرهنگی لرستان هستیم.

رییس سازمان بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به اینکه هدف ما از مشارکت در این جشنواره حمایت از هنرمندان صنایع دستی و افزایش اشتغال زایی در استان است، بیان داشت: زحمات و هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در برگزاری این جشنواره به منظور حمایت از هنرمندان قابل تقدیر است و امیدواریم با ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان بتوانیم قدمی در راستای حمایت از هنر، مشارکت هنرمندان لرستان در سطح ملی و بین المللی و به ویژه افزایش اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بسیج سازندگی از تولیدات حوزه صنایع دستی لرستان

حمایت بسیج سازندگی از تولیدات حوزه صنایع دستی لرستان