مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:302022-12-14حوادث

کردستان/ 3 کشته در تصادف تویوتا لندکروزر با نیسان


با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزیی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.

-  رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان سه نفر جان باختند و یک تن نیز مصدوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ عیسی گوهری شامگاه چهارشنبه در این رابطه اظهار داشت: ️یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 14 محور سنندج به مریوان با هم برخورد کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزیی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان افزود: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر شدند که متاسفانه به علت شدت تصادف، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت می کنند و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می شود.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه علت تصادف تجاوز به چپ راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب پرهیز و ضمن رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان/ 3 کشته در تصادف تویوتا لندکروزر با نیسان

کردستان/ 3 کشته در تصادف تویوتا لندکروزر با نیسان