مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-14بين الملل

فرمانده روس: ناتو تنها با سلاح اتمی در اوکراین شکست می خورد


یک نظامی ارتش روسیه اعلام کرد که این کشور بدون توسل به بمب های اتمی امکان شکست دادن ائتلاف ناتو در اوکراین را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر خداکوفسکی یکی از فرماندهان نظامی روسیه در منطقه دونتسک در مصاحبه با شبکه روسیا 1 تاکید کرده که باید با توسل به سلاح اتمی ناتو را شکست داد.

منابع رسانه ای در روسیه از اظهارات خبرساز یکی از فرماندهان نظامی میدانی روسیه در اوکراین درباره راهکار پیروزی مسکو بر بلوک ناتو گزارش دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، الکساندر خداکوفسکی یکی از فرماندهان نظامی روسیه در درگیری های میدانی منطقه دونتسک روز سه شنبه (دیروز) به شبکه تلویزیونی روسیا 1 گفت که بدون (توسل) به سلاح های اتمی امکان شکست دادن بلوک ناتو در اوکراین نیست.

  طبق این گزارش، این فرمانده نظامی میدانی روسیه در همین تاکید کرد که روسیه دارد با کل جهان غرب می جنگد و به همین دلیل است که تشدید بعدی درگیری های اوکراین تنها می تواند اتمی باشد.

به گفته او، ما (روسیه) منابع (لازم) برای شکست دادن بلوک ناتو با ابزارهای متعارف را نداریم اما تسلیحات اتمی را برای این کار داریم .

شبکه آمریکایی سی ان ان از رجوع به مقام های روسیه برای اظهارنظر در خصوص سخنان این فرمانده میدانی جنگ خبر دادند اما کاخ کرملین تاکنون واکنشی علنی به اظهارات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده روس: ناتو تنها با سلاح اتمی در اوکراین شکست می خورد

فرمانده روس: ناتو تنها با سلاح اتمی در اوکراین شکست می خورد