مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-14فرهنگي

یادمان شهید خالد حیدری در مهاباد ثبت ملی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل آمادگی دارد با همکاری حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس یادمان شهید خالد حیدری در مهاباد ثبت ملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی صفری در دیدار با مدیرکل حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس افزود: در سطح استان پنج یادمان دفاع مقدس ثبت ملی شده است و ثبت این آثار در حفظ و نگهداری معرفی آنها در سطح کشور بسیار مهم است.

وی گفت: همچنین این اداره کل آمادگی دارد در تهیه نمادها و المان های شهدا و دفاع مقدس با اداره کل حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس استان همکاری کند.

مدیرکل حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ساری و جاری شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

جلیل وحیدی افزود: آذربایجان غربی جزو هفت استان میزبان کاروان راهیان نور کشور بوده و در سال 1398 پیش از شیوع کرونا 260 هزار زائر از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان دیدن کردند.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری دفاع مقدس دارد و برای این منظور پیشنهاد می شود بازدید از یادمان ها در تهیه بسته های سفر استان گنجانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهید خالد حیدری در مهاباد ثبت ملی می شود

یادمان شهید خالد حیدری در مهاباد ثبت ملی می شود