مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-14اقتصادي

قطعی گاز در صورت تداوم الگوی مصرف فعلی


استاندار گیلان با بیان اینکه تداوم الگوی مصرف فعلی در حوزه انرژی گاز موجب قطعی آن در برخی مناطق می شود، گفت: فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته بهره وری استان گیلان با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه گاز اظهار کرد: به منظور مدیریت شرایط جوی سرد و برخورداری تمام مردم از نعمت گاز طبیعی، قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز گیلان تشکیل می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اعضای قرارگاه مدیریت جهادی مصرف گاز بیان کرد: ریاست این قرارگاه بر عهده استاندار بوده و معاونان نیز بر روند کار نظارت دارند و فرمانداران نیز ریاست قرارگاه در شهرستان ها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه گاز و جلوگیری از هدر رفت این نعمت توسط رسانه ها در مدیریت شرایط مؤثر است افزود: این قرارگاه تا پایان فصل زمستان به فعالیت خود ادامه می دهد.

عباسی با بیان اینکه تداوم الگوی مصرف فعلی در حوزه انرژی گاز موجب قطعی آن در برخی مناطق می شود افزود: مردم مهمترین عامل در مصرف بهینه انرژی گاز هستند و باید با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی آنان را با خود همراه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی گاز در صورت تداوم الگوی مصرف فعلی

قطعی گاز در صورت تداوم الگوی مصرف فعلی