مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-14سياسي

دسترسی به فضای مجازی حق طبیعی مردم است


نخستین کارگروه هم اندیشی دبیران شورای فضای مجازی استان ها با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و دبیران فضای مجازی ده استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سیدابوالحسن فیزوآبادی – دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور در این کارگروه با تاکید بر اهمیت نقش شوراهای فضای مجازی در استان ها گفت: شوراهای فضای مجازی در استان های کشور در راستای گسترش فضای مجازی در تمامی ابعاد زندگی مردم و نیاز کشور به فعالیت ناظری هوشمند در این حوزه به صورت بومی تشکیل شده و بزودی آیین نامه آن در صحن شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت نقش فضای مجازی در استان ها در حوزه های هوش مصنوعی و IOT (اینترنت اشیاء) افزود: باتوجه به این که فضای مجازی پیشران توسعه کشور درحوزه های مختلف همچون علمی، اقتصادی و همچنین سبک زندگی مردم است باید از فرصت های آن استفاده کرد و برهمین اساس نیاز است که استان ها نگاه توسعه ای همه جانبه به فضای مجازی داشته باشند.

دکتر فیروزآبادی تاکید کرد: توسعه زیرساخت ها برای دسترسی تمامی آحاد مردم به فضای مجازی در کشور حق طبیعی آنهاست تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند و وظیفه دستگاه های اجرایی و دولت است که از حقوق مردم در این فضا صیانت کرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به فضای مجازی حق طبیعی مردم است

دسترسی به فضای مجازی حق طبیعی مردم است