مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-14سياسي

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد


با پیگیری های انجام شده در قالب مصوبات سفر رییس محترم جمهور و به جهت توسعه سواحل مکران، امکان سامان دهی و صدور مجوز صید جدید برای 100 فروند شناور کلاس لنج در آب های دور و 600 فروند شناور کلاس قایق فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی با صدور مجوزهای جدید برای 100 فروند شناور کلاس لنج صیادی آب های دور در سواحل مکران اظهار داشت: رونق تجارت مرزی و معیشت مرزنشینان و همچنین توسعه تبادلات تجاری، ضرورت صدور مجوز برای صیادان عزیز را چند برابر می کند.

  وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های مستمر در قالب مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و در راستای توسعه سواحل مکران به ویژه بندر شهید رضایی واقع در شهرستان زرآباد امکان سامان دهی و صدور مجوز صید جدید برای 100 فروند شناور لنج صیادی آب های دور و 600 فروند شناور قایق صیادی فراهم شد.

  استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: صدور مجوز صید برای متقاضیان بند 5 از طریق سامانه درگاه ملی صدور مجوزها قابل انجام است.

  وی خاطرنشان کرد: اعتبار پروانه صید شناورهای جدید بند 5 یک ساله و به صورت موقت بوده که متناسب با سیاست های مدیریت صید سازمان شیلات ایران قابل تمدید می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد