مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-14فرهنگي

انتشار فراخوان طراحی و ساخت عمونوروز و حاجی فیروز


سازمان زیباسازی شهرتهران با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی در ایام نوروز فراخوان طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع عمونوروز و حاجی فیروز را منتشر کرد.

- سازمان زیباسازی شهرتهران با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی در ایام نوروز فراخوان طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع "عمونوروز و حاجی فیروز" را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به نزدیک شدن فصل بهار وسال نو و با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی شهروندان در این ایام، سازمان زیباسازی در نظر دارد نسبت به طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع عمونوروز و حاجی فیروز اقدام نماید.

بر این اساس و با در نظر گرفتن نقش هنر مجسمه سازی در ارتقاء فرهنگ عمومی، از هنرمندان مجسمه ساز دعوت می شود با ارائه طرح های خود در این فراخوان مشارکت نموده و آثار پیشنهادی خود را با رعایت شرایط مندرج در فراخوان به این سازمان ارائه دهند.

همچنین مهلت ثبت نام تا تاریخ 20 دی 1401 است و هنرمندان می توانند طی مدت زمان مشخص شده، با ارسال فرم های پیوست فراخوان به نشانی الکترونیکی hajm.

zibasazi@tehran.

ir طرح خود را در قالب تعیین شده، ارائه نمایند و ارسال تصویر از ماکت حجمی و یا 3D با کیفیت مناسب از جهات مختلف با فرمت JPG با رزولوشن 300 dpi جهت دیده شدن جزییات تصاویر درهنگام داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان طراحی و ساخت عمونوروز و حاجی فیروز

انتشار فراخوان طراحی و ساخت عمونوروز و حاجی فیروز